Cara TERBUKTI Dapat Jualan Dalam 1 Hari

Kawan saya En Faisal dan En Haszoor ni terkenal dengan melancarkan bisnes secara online dan mendapatkan RM30,000 sekurang-kurangnya dalam 1 bulan.

Nampak macam susah nak percaya, dan memang… diorang dah buat banyak kali… jadi bagi mereka memanglah agak mudah.

Tapi mereka sentiasa nak share ilmu ni…

Apa yang anda tak tahu, secara senyap2 mereka sebenarnya ada mengajar sebilangan kecil usahawan yang minat nak tahu rahsianya dalam kelas tertutup.

Tak tahulah macamana, tapi bilangan kecil tu  lama-lama dah jadi besar!

Permintaan semakin ramai untuk nak belajar!

Saya rasa mungkin orang dapat tahu mulut ke mulut.

Bila ramai dari Johor, Utara, dan pantai timur dah mula tahu…banyak permintaan minta mereka buat seminar di tempat mereka.

Jadi….setelah bertahun-tahun menunggu, akhirnya Faisal dan Haszoor ni dah setuju.

Seminar mereka akan diadakan di seluruh melaysia, (kecuali sabah dan sarawak lah..)…

Info dan jadual lanjut di sini:
http://www.wangxtra.com/SeminarFBPower

Jumpa lagi!

Be Sociable, Share!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *